Dag 1: Chillen, sensatie, chillen - Reisverslag uit Kaifutshi, Congo, Democratische Republiek v van Tess Bakker - WaarBenJij.nu Dag 1: Chillen, sensatie, chillen - Reisverslag uit Kaifutshi, Congo, Democratische Republiek v van Tess Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 1: Chillen, sensatie, chillen

Door: Tess

Blijf op de hoogte en volg Tess

14 April 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kaifutshi

Net geland in Zuid-Kaifu. Vanogtend vertrokken met vliegtuig naar "bestemming onbekend". Tijdens vliegreis kennisgemaakt met Jet en de anderen. Erg gezellig gehad met mn mattie's. You never walk alone! met hen hou ik het wel vol. Rest van groep niet chill denk ik. Er zijn 3 andre groepen.
Feyenoord hooligens luidruchtig aanwezig, denken dat alles mag en kan. Stelletje gestoorden volgens mij...
Verslaafden.... (misschien nog iets mee te regelen :D)
Groep dames. Geen idee wat die precies willlen. Heb gepraat met Turkse vrouw uit die groep. Vage vrouw... vroeg veel aan mij, vertelde nix over zichzelf. Stelletje kakkers ...

Noujaa we zullen wel zien tot nu toe heb ik eten en onderdak gehad. Ben benieuwd wat de rest van de reis gaat worden. In elk geval kunnen we geld winnen en dat gaan wij winnen. Kan ik goed gebruiken en wij verdienen het!
"Chillheid, vrijheid, mattie's en blijheid. Dit is hoe we zijn, maak met ons geen gein. Chill, chill, chill, geld is wat ik wil!!"

Tags: P1C, A1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kaifutshi

Tess

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 2370

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Reisproject 'Verleg je grenzen..'

Landen bezocht: