Dag 2: Bezoek aan de markt - Reisverslag uit Kaifutshi, Congo, Democratische Republiek v van Tess Bakker - WaarBenJij.nu Dag 2: Bezoek aan de markt - Reisverslag uit Kaifutshi, Congo, Democratische Republiek v van Tess Bakker - WaarBenJij.nu

Dag 2: Bezoek aan de markt

Door: Tess de Bakker

Blijf op de hoogte en volg Tess

17 Mei 2014 | Congo, Democratische Republiek v, Kaifutshi

Haaai!

Hier weer een berichtje van mij! Zuid- Kaifu is GEWELDIG!!! Het weer is heerlijk en de omgeving super mooi. Gisteren hebben we met de groep de markt van Zuid-Kaifu bezocht. Ik heb weer nieuwe contacten gelegd met de medereizigers. Misschien heb ik de vorige keer teveel vooroordelen gehad, mwant op de markt had ik het erg gezellig met iedereen. De markt was erg traditioneel en als je iets wilde kopen kreeg je het niet mee! Belachelijk dure prijzen en de verkopers gaven er steeds een draai aan. Ik begreep niet zo goed wat er verkeerd was. Achteraf vertelde de vriendin van Jet dat we de volgende keer de gedragsregels van de anderen moeten gebruiken. Dit vind ik wel lastig, want dat ben ik echt niet gewend. Toch wil ik een leuk souvenirtje voor thuis meenemen, dus het gaat mij lukken :D

Tot snel! Groetjes Tess

Tags: P1C, A1

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Congo, Democratische Republiek v, Kaifutshi

Tess

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 2359

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Reisproject 'Verleg je grenzen..'

Landen bezocht: