Ff voorstellen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tess Bakker - WaarBenJij.nu Ff voorstellen - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Tess Bakker - WaarBenJij.nu

Ff voorstellen

Blijf op de hoogte en volg Tess

28 Maart 2014 | Nederland, Arnhem

Hoi,

Mijn naam is Tess. Ik ben een vrolijke meid van 15 jaar en ik geniet van het leven. Carpe Diem!
Vandaag kwam het plan van deze reis op mijn pad. Het lijkt me ontzettend leuk om op avontuur te gaan en te genieten van het onbekende.

Ik heb er zin in!


  • 04 April 2014 - 13:33

    Jet Van Klaveren:

    Hoi Tess,

    Goed Motto: Carpe Diem!
    Lijkt me leuk je te ontmoeten. Tot snel!!

    JET

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tess

Actief sinds 28 Maart 2014
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 2363

Voorgaande reizen:

28 Maart 2014 - 31 December 2014

Reisproject 'Verleg je grenzen..'

Landen bezocht: